بیوگرافی پاریدهی شارما بازیگر نقش ملکه جودا در سریال جودا و اکبر

۱۳۹۹/۵/۱۶


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

نام اصلی: پاریدهی شارما (Paridhi Sharma)
سن: متولد 15 می 1987 (به شمسی:25 اردیبهشت 1366)
محل تولد: باغ در ایالت مادیا پرادش، هندوستان
همسر: تانمای ساکسنا
سالهای فعالیت: از 2010 تا کنون
قد: 160 سانتی متر

بیوگرافی کامل پاریدهی شارما(ملکه جودا)
پاریدهی شارما بازیگر هندی است که بازیگری را با بازی در سریال "رویاهای تو و من" در سال 2010 آغاز کرد. وی شهرت خود را با بازی در سریال جودا و اکبر در نقش جودا بای بدست آورد و به خاطر بازی در این نقش چندین جایزه دریافت کرده است.
او تحصیلات خود را در آموزشگاه بین المللی امرالد هایتس به پایان رساند. در سال 2012 برای بازیگری به بمبئی رفت اما قبل از آن لیسانس خود در رشته مدیریت بازرگانی را از موسسه اعتبار مدیریت و پژوهش دریافت کرد و بعد از فارغ التحصیلی از آنجا مدیریت ارشد کسب و کار خود را از دانشگاهی در شهر پونه هندوستان اخذ کرد.
پاریدهی شارما دارای یک برادر است، خانواده او همواره او را در زمینه شغلش حمایت می کرده اند. او با تانمای ساکسنا که فردی اهل احمدآباد است ازدواج کرده است.
پاریدهی برای ایفای نقش "جودا" در زمینه هنرهای رزمی، مبارزه با شمشیر و اسب سواری تعلیم دید.او از بین 7000 دختری که برای این نقش تست داده اند انتخاب شده است. پاریدهی گیاهخوار است و به ورزش هم علاقه دارد. همچنین رقص و نقاشی از دیگر علاقه مندی ها او به شمار می آیند. رنگ صورتی رنگ مورد علاقه اوست و او در زندگی واقعی دختر کاملا ساده ایست و علاقه ای به استفاده از جواهرات زیاد ندارد.

سریال های پاریدهی شارما
2010: رویاهای تو و من
2011: Ruk Jaana Nahin
2013: جودا اکب
2015: کد قرمز (مجری)
2016: Yeh Kahan Aa Gaye Hum

تصویر ملکه جودای واقعی(معروف به مریم الزمانی)


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

 

..